Re: voip

On Wed, 2 Feb 2005 23:29:48 +0100, Cyb.org <cyb.org@horisone.com> wrote:
> Cytat Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> z dnia Wed, 2
> Feb 2005 23:06:00 +0100:

> 2

> Tue,
> ktora

> słuchawkę

> zapasowa
> jak
>
> Coś 400-500zł brutto widziałem (na PCI). 200-300zł brutto takie
> zewnętrzne małe pudełeczka. Hehe nie pamiętam nazw. :) Sprzedawał to
> jakiś polski dystrybutor m.in. Digium.
> Ale (jak już wspominałem wcześniej) to i tak trochę za drogo (IMHO) jak
> [...]
No cóż.. właśnie takie pudełeczko Linksysa (cisco) kosztuje 120$
(styczniowy CHIP) . Podpinamy pod to dwa telefony. Cena nie jest
zastraszająca chociaż dla zwyklego usera troche za dużo. W mojej
firmie znajduje zastosowanie. Dalej ,tak jak mówiłęm do jakiegoś
E1-eth gatewaya i potem np. do telepolska :)

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz