squid wymuszenie

    Czesc mam 2 pytanka zwiazane ze squidem
1. czemu jesli uzywam w3cache nie moge dodac zalacznika do maila
wiekszego niz 1MB
w squidzie mam maximum_object_size 8192 K wie ktos gdzie w
squid.confi to zmienic ?
2 to wymuszni uzywania squida ja to robilem tak
iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -p tcp --dport 80 -j  REDIRECT
--to-port 8080

i wtedy jesli nie mam wpisanego w3cach w przegladarce to wywala mi
cos takiego

ERROR
The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: /

The following error was encountered:

    * Invalid URL

Some aspect of the requested URL is incorrect. Possible problems:

    * Missing or incorrect access protocol (should be `http://'' or
similar)
    * Missing hostname
    * Illegal double-escape in the URL-Path
    * Illegal character in hostname; underscores are not allowed