Re: X.org - pytanko

Dnia 10-01-2005 12:37,Daniel Czerniawski napisał:
[]
> Ja miałem przyjemność używać Xorga na duronie 1200 + 128Mb. Chodził
> przyzwoicie i wiekszych problemów z nim nie było. Jedynie czas
> kompilacji był nieprzyzwoicie długi ;). Jeśli o mnie chodzi - polecam.

To ja może trochę prowokacyjnie zapytam: ale po co?
To znaczy, czemu polecasz, co zyskałeś na zmianie na x.org? Rozumiem, że
ktoś się przesiada, bo xfree nie obsługuje jego nowej karty graficznej.
Ale w innym przypadku? Polecasz dlkatego, bo w ogóle działa, czy coś
(oprócz satysfakcji z samodzielnej kompilacji?) ci to dało?

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***