problem z kompilacja iproute2 - jak wrzucic nat + imq na 2.4.20

witam:

debian jajo 2.4.20

In file included from arpd.c:19:
../include-glibc/db.h:10: db_185.h: No such file or directory
make[1]: *** [arpd.o] Error 1
make[1]: Leaving directory `/usr/src/iproute2/misc'
make: *** [all] Error 2
debian:/usr/src/iproute2# ip
bash: ip: command not found

chociarz tak naprawde problem moj nie dotyczy kompilacji iproute bo chce zalozyc imq + nat, kozystam ze sciagi z :
http://alfa.tailor.com.pl/imqhtb/2.4.20/imq_htb.html
w pewnym miejscy dochodze do kompilacji ( kozystajac z instrukcji ) make karze mi najpierw skompilowac jajo pozniej iproute2, no i kiedy mam reszte za soba wysypuje mi sie wlasnie na iproute2 jak napisalem u gory.

z gory thnx
prosze o jakies pomocne linki