Re: ACPI Sarge (Acer TrarvelMate 2200)

On Wed, 3 Nov 2004, Wojciech Ziniewicz wrote:

> Date: Wed, 3 Nov 2004 18:59:34 +0100
> From: Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com>

> przede wszystkim updatnij biosa, i przejĹźyj opcje ACPI w biosie jeszcze raz.

Biosu nie ma ani nowszego ani... żadnego:
ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/TravelMate_2200_2700/bios/

a w biosie nie da się _nic_ ustawić poza datą/czasem, support do USB, boot
device i hasła. Jeszcze w życiu nie widziałem tak ubogiego biosu.. chyba
że jest jakiś myk(skrót) którego ja nie znam.

> (sory Ĺźe na priv)
nie ma za co :)

Jan Wideł
http://debian.maszyna.pl   | 	jasiek(at)debian.maszyna.pl
PLD Linux Developer 	   | 	jasw(at)pld-linux.org