Re: Problem z dźwiękiem...

On Wed, 20 Oct 2004 22:33:17 +0200, Mateusz Linda <tisam@wp.pl> wrote:
> Witam!
>
>  Eh dzisiaj miałem ambicję żeby uruchomić sobie artsa w moim kde 3.3.0 . (w
> koncu dzialajacy system to zły system ...) gdzies przeczytalem ze nalezy
> zmienic prawa dostępu wszystkim plikom w katalogu /dev . wiec wzialem i
boz, gdzie to przeczytales ?????
> ustawilem wszystkim praktycznie rwx dla user,group i others. i co sie stalo?
czyli po sprawie, what's done is done.
> chcialem zaladowac X'y a tu /dev/null permission denied... dzialaly tylko dla
> root'a. jednak z tym sobie poradzilem - chmod 666 /dev/null i po klopocie.
> odpalam x'y,xmms'a , a tutaj mi pisze ze nie moze otworzyc zadnego pliku z
> dzwiekiem. Wydaje mi sie ze cos pochrzanione jest przez mnie z tym dostepem.
> Czy wie ktos moze jak zmienic prawa dostepu plikow /dev aby dzwiek dzialal ?
> czy moze trzeba przekompilowac jadro zeby odzyskac te prawa dostepu jak
> byly ? Zaznaczam ze dla root'a dziala xmms. Mam jajko 2.4.27.
hmmm.....
Proponuje zaimportowac cały katalog /dev z innej maszyny. Bedzie najprosciej.
Pamiętaj zeby ew przy kopiowaniu cp uzyc opcji '-a'.

Przejscie na udev gdybyś miał jajko 2.6.x byloby tez rozwiązaniem.

--
Regards
Karol Krzak