Re: Polish WebSide about Debian - www.debian.pl

Heloł,
Dnia 13 października 2004 (15:33:19) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Witam
> Na wstepie chcialbym przeprosic ze ten list gdyz sadze ze
> niepotrzebnie tylko zajmuje miejca na Panstwa dysku i spamuje
> Panstwa skrzynke pocztowa. Trapi mnie taka mala blahostka, a
> mianowicie : czemu na stronie glownej www.debian.pl klikam w
> podrecznik ( otwiera mi sie strona ->
> http://www.debian.org/releases/stable/installmanual ) gdzie
> znajduje sie link (
> http://www.debian.org/releases/stable/i386/install )do
> anglojezycznej wersji podrecznika pt. "Podręcznik instalacji
> dla architektury Intel x86". Czy moglby ktos mi to
> [...]
Rozumiem, że dziwi Cię brak polskiej wersji? No cóż, serwis
www.debian.org jest tłumaczony strona, po stronie. Strona podręcznika
nie jest przetłumaczona. Ale zapraszam na strony PDDP
(debian.linux.org.pl) gdzie znajduje się podobny funkcjonalnie
podręcznik.

> Acha - i czemu trzeba troche sie naszukac aby
> znalesc polska wersje FAQ ( one nie jest troszke podobna do
> podrecznika ?? ( link -> http://www.debian.org/doc/FAQ/ )
> Ok, dziekuje ze przeczytanie tego listu ( pewnie znowu sie
> skompromitowalem ale coz - no body is perfect :P )

Przecież FAQ stoi jak wół w części "Dokumentacja". Wystarczy czytać, co
tam napisano;)

--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GG: 3880522 | GSM: 503455040