Re: HTB Skrypt

> Czekam na opinie i uwagi od odważnych, którzy zainstalują.
>
> --
> Konrad

Witam i musze pogratulować skryptu. Miałem okaję potestować go dziś w nocy i jak
narazie do tej pory działa bez najmneisjzego zarzutu - jeszcze moi kochani
p2p-rowcy nie zapchali sieci a pingi do 100 ms :) (siec ma DSL2000 26 userów  na
serwie debian sid jajko 2.4.27 + grsec , iptables+imq+patch o magic (maszyna :
duron 1,6 256 ram) )Wczesniej używałem shaperd, ale jakoś niewyrabiał się zzeral
cale zasoby procka i ramu tworzyl niewiadomo ile kolejek - hmm jakos wczesniej
przy mniejszej ilosci ruchu bylo ok. Jedynym problemem jaki napotkałem to to iż
musiałem dokompilować do jądra i iptables imq bo nie chciało ruszyc, ale to juz
drobnosctka. Narazie debian pracuje pod tym skryptem - moim zdaniem dobra robota
czekam na kolejne wersje z niecierpliwoscia :P

Piotrek