Re: Skanowanie sieci

Witam,

Dnia pią, lip 23, 2004 at 08:45:12 CEST, Lth napisał:

> Ettercapem podejrzyj czy nie ma np. otwartych dwóch sesji GG. (na co komu
> dwa programy GG).
Daleko nie szukajac mi... i mojej dziewczynie.
Na jednym kompie mamy dwa gadulce odpalone..

- Najprostsza metoda jest squid i logowanie wersji przegladarek ludzi..
Na jednym windowsie nie mozna miec dwoch roznych IE.
- Jezeli grywaja w np. CS'a czy inne gry sieciowe, to nie ma
  mozliwosci dwoch na jednym kompie
 itd etc..

Te metoda, jak i tak naprawde kazda jest tylko informacyjna bo tyle
sposobow na ukrycie maskarady ile ich wykrywania. Kiedys ktos sie
chwalil ze ma 100% sposob na wykrycie maskarad, ale nie chcial pod
zadnym pozorem zdradzic jaki... Skonczylo sie tylko na jego
opowiadaniach..

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.:   ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl   :.
.: W nastęnym wcieleniu chcę być krasnoludem, albo nawet dwoma,  :.