Re: Backup

----- Original Message -----
From: "Mateusz Slezak" <mateusz.slezak@mplus.pl>
To: "debian" <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, July 20, 2004 9:52 AM
Subject: Re: Backup

> Ja zrobilem tak:
> Raid 1 nie zdawal egzaminu, bo po padzie systemu plikow (ext3)
> lecialy tez dane z obu dyskow (synchronizowaly sie bledy)
> wiec jeden dysk wyczyscilem
> - przegralem dysk na dysk tak zeby oba byly identyczne
> - w obu dyskach zmienilem w /etc/lilo.conf ustawienia tak zeby one byly
> dyskami z mbr i zeby mozna bylo z nich odpalac system.
> - sprawdzilem - dzialalo (bootowanie z pierwszego ustawialem w biosie)
> (innym pomyslem jest podlaczenie 2 dysku na miejsce 1 w razie padu
> pierwszego)
> [...]

Czy możesz coś więcej powiedzieć na temat tego, że ext3 na mirroringu nie
zdał Ci egzaminu. Z tego co wiem to kernel sam rozpoznaje, który dysk jest
zdegradowany i odpowiednio uruchamia się z tego właściwego. Mam takie
rozwiązanie od lat i sprawdza się świetnie. W jednym miejscu mam ext3 (od
niedawna)  a w innym ext2.  Czy oznacza to że tam gdzie mam ext3 będą
problemy ???

Cody