postfix + mysql + amavis + openwebmail

hello

mam pytanie czy ktos zastosowal taki mix na serwerze ?
postfix + mysql + sasl2 + amavis + openwebmail

najczesciej googlujac widzialem +squirremail

na serwerze mam skonfigurowana tak:

postfix + sasl2 + amavis z spamassasin + mks
i czy po dodaniu obslugi mysql do postfixa czyli pobierajac paczke postfix-
mysql bede musial dodatkowo zmieniac ustawienia amavisa i sasl2 czy wystarczy
ze w postfixie ustawie dostep do bazy w konfigu od mysql ??? czy wczesniejsze
ustawienia beda dzialac jak dotychczas ?

znalazlem ciekawy opis instalacji ale wiekrzosc mam wiec sie pytam czy musze
all od nowa robic czy wystarczy baze zrobic oraz obsluge postfixa do mysql
dodac ??
http://www.linux.jinks.one.pl/

pozdrawiam
bieniu