Re: squirrelmail i debian PL obsluga

>  mam pytanie  bo dawno jzu nei robilem  squirrelmaila
>  i mam problem wlasnie zassalem paczke z ich storny glownej
>  ziasntalwoalem wsio niby lazi   ale mimo ze  w configu mam wpisane
>  pl_PL  nadal caly squirrelmail jest po angielksu mimo ze jest domyslny
>  poslki ustawiony mam ktos jakis pomysl ??

Nie mam doswiadczen z najnowsza wersja wiewiorki. Na liscie dyskusyjnej
lokalizatorow wiewiorki opisywany byl podobny problem (z niemieckim), z
ktorego to opisu widac, ze obsluga locales zostala zmieniona i zachowanie
sie wiewiorki zalezy od wersji bibioteki glibc (w sarge glibc 2.3.2
powinno byc ok)

Sprobuj wiec zmienic linie w pliku functions/i18n.php:

$languages['pl_PL']['LOCALE']  = 'pl_PL.ISO8859-2';

na linie:

$languages['pl_PL']['LOCALE']  = 'pl_PL.ISO-8859-2';

Ustawienie jezykowe 'pl_PL' powinno dzialac, bo jest tam tez alias:

$languages['pl']['ALIAS']      = 'pl_PL';

--
Andrzej Pruszynski
aka donkiszot -> Linux#270512