Re: Skaner Primax Colorado D9600

On Mon, Jul 12, 2004 at 02:50:37PM +0200, selk76@o2.pl wrote:
> Ściągnąłem z sieci sterownik do skanera (temat), skompilowałem go i
> zgodnie z instrukcją wykonuję polecenie zapalające lampę:
>
> $ pxscan -lon
>
> W wyniku tego wypluwa mi na standardowe wyjście:
>
>   Probing port 0378
>       SPP port present
>       PS/2 bidirectional port present
>
> oraz na standardowy błąd:
>
>   This Port supports not the  EPP-Mode
>   Please activate EPP-Mode or
>   EPP + ECP-Mode!

W BIOS'ie znajdziesz tryb pracy portu rownoleglego.
Sprobuj wszystkie, na jednym z nich dziala.

Mam ten skaner i probowalem go uruchomic, takze w/w sterownikiem.

Niestety. Po zmianach w BIOS'ie blad zniknal i skaner sie odezwal.
To znaczy odezwa jego byla taka ze ,,zabrzeczal'' silniczek i tyle.

Dlugo grzebalem w Internecie, ale bezskutecznie.
Wydaje mi sie ze ten skaner ma rozne elektroniczne moduly
sterowania i ten ktory ja mam nie dziala z tymi sterownikami.

Tak przynajmniej gdzies wyczytalem.

Jesli sie myle, to z przyjemnoscia przyjme do wiadomosci sprostowanie.

Ja sie jednak poddalem i korzystam z niego prze VMware + W98 :-(

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |