Re: debian na biurko

> Jak dla mnie Aurox jest zbyt nazwijmy to... "lamerski" tak samo jak
> mandrake.. po prostu wszystko chodzi za pięknie i za szybko. A z mandrą mam
No to rzeczywiscie fajne podejscie. Zamiast chwailc cos co chodzi szybko i
pieknie, to nazywasz to lamerskim, tlyko dlatego, ze ktos poswiecil wiele
nocy, zeby user nie musial sie meczyc z konfiguracja... pogratulowac...
Uzywasz linuxa, bo Ci wygodniej, czy zeby sie napawac ile zrobiles, zeby
dzial?
> doświadczenia mam z Fedora... DOsyć elastyczny .. A jeżeli się już na czymś
> znasz to :) Slackware .. najlepiej 10.0 - jak dla mnie jest MEGA
> stabilny...
No owszem Slack jest fajny, ale jest do niego malo pakietow, swaret jest
jeszcze niedopracowany, a kompilowanie wszystkiego samemu jest czasohlonne
--
Mateusz Kurleto aka Fuzzy
mailto:fuzzy[at]neostrada[dot]pl gg: 310535