Re: debian na biurko

Witajcie,

> po moich wcześniejszych doświadczeniach z
> Redhat'em i Mandrake'iem (naprawdę chciałem, 2 lata mozolnych zabaw)
> nigdy więcej !!

tez tak mowilem konczac przygode z redhatem :]
potem mandrake :]
tez bardzo chcialem,
ale wtedy bylem total newbie.

> niekompatybilny z niczym kompilator GCC 2.96
> i mnóstwo problemów z robieniem z maszyny czegokolwiek więcej

hmmm, czy ja wiem ?

> niż maszyny do pisania ;)

no nie sadze :] trzeba tylko bardziej "kciec" ROFTL
red-hat enterprise jest z tego co wiem - niezly :-)
fedora do czasu az firma kupi red-hata enterprise'a

> i naprawdę jeżeli użytkownik / admin chce i potrafi

tak, wlasnie o to chodzi by nie musial "bardzo chciec" miec system
normalnie dzialajacy, z w miare nowym softem no i upgradowalny.

> to OK, zajmie to chwilę czasu i nawet więcej
> ale za to mam coś, co wiem że jest rozwojowe i nie "uwstecznia"
> używam na moim biurku unstable'a, i jestem z niego bardzo happy
> i tyle :)

hmmm, unstable... tego nie probowalem jeszcze nigdy :-) ew. mieszane,
ale czysty unstable - nie. To "unstable" zawsze wydawalo mi sie ze
jest "unstable" ;-)

Marcin.