Re: debian na biurko

Dnia śro 7. lipca 2004 08:45, Dariusz Skarbek napisał:
> Wiem, ze to nie po "Debianowemu" ale pytasz o dobry system na biurko.
> Debian jest swietnym systemem serwerowym i na biurko dla doswiadczonych
> uzytkowników. Dla poczatkujacych bym nigdy nie polecal.
No ja bym sie zdecydowanie nie zgodzil. Mialem mandrake'a na biurku i powiem
Wam, ze znacznie bardziej odpowiada mi debian testing. Jest z tym znacznie
niej klopotow. Instalator sieciowy jest jasny, czytelny i zrozumialy nawet
dla niezaawansowanych uzytkownikow. Jak ktos jest zupelnym newbie to moze
nawet pozwolic na automatyczne partycjonowanie.
Naprawde nie widze powodu dla ktorych odradzac debiana na poczatek. Kiedys
owszem byly problemy, ale teraz? Przy moim sprzecie wiecej sie meczylem
instalujac MDK...
--
Mateusz Kurleto aka Fuzzy
mailto:fuzzy[at]neostrada[dot]pl gg: 310535