Re: Dwa łącza.

> Czy ktoś spotkał się z takim problemem:
>
> Mam dwa łącza... DSL 1Mbit/s - eth0 i Futuro 2Mbit/s - eth1 i do tego różne
> adresiki IP zewnętrzne.
> Jak je równomiernie obciążyć?
> Tak żeby userzy podpięci do eth2 i eth3 mieli równy dostęp do każdego z tych
> interfejsów.
>
> Jak wykonać SNAT lub maskaradę na takich łączach?
>
> Możecie mi pomóc? Albo odesłac do jakichś źródeł?

CHyba najlatwiej i najkorzystniej jest zainstalowac sobie webmina wraz z shorewallem
apt-get install webmin webmin-modules(tutaj moduly)
no i zainstalowac shorewalla
www.shorewall.net
Nie znam latwiejszego sposobu. Masz tam SNATa, DNATa, NATa, Maskarade i znakomitego firewalla. Poza tym mozesz zarzadac obciazeniem poszczegolnyych interfejsow i manewrowac obciazeniem na portach , uslugach... bardzo mile.