Re: iptraf.

On Fri, May 21, 2004 at 10:01:35PM +0200, Wojciech Kaczmarek wrote:

> Programy korzystające z ncurses nakładają obrazy, dlatego nie zawsze
> mam wiarygodny podgląd maila, zwłaszcza przy wklejaniu czegoś za pomocą myszy.

Hmm....

(fenio@domek)~$apt-cache show mutt | grep Depends | grep ncurses
Depends: libc6 (>= 2.3.2.ds1-4), libgnutls10 (>= 1.0.0-0), libidn11, libncursesw5 (>= 5.4-1), libsasl2 (>= 2.1.18), exim4 | mail-transport-agent
(fenio@domek)~$

Niby korzysta z ncurses, a jakoś takich problemów nie miewam.

> Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie to echo nie jest zwykłe, bo ogranicza
> ruch do i z mojego eth0.

Protokół ICMP zbytnio Ci tego ruchu nie narobi. No chyba, że ktoś
pinguje z opcjami `-f -s 100000`.

> Ludzie, którzy pomagają rozwiązywać problemy, piszą często, że łatwiej
> jest im ocenić sytuację po zapoznaniu się z plikiem logowania. Wysłałem
> plik utworzony w przeciągu kilku minut. Zamiast się denerwować,
> zdefiniuj maksymalną wielkość załącznika. Będę jej przestrzegać.

Nie mam jakiejś maksymalnej wielkości załącznika. W ogóle nie cierpię
bezsensownych załączników.
Co za problem wystawić gdzieś na WWW ten log?
Ktoś będzie chciał to oglądnie, a ten co nie zaoszczędzi czas/łącze na
ściąganiu tych śmieci.

Są nawet serwisy umożliwiające wklejenie takich rzeczy na stronę
i podają linka, którego Ty następnie wklejasz w liście.
Wszyscy są wtedy zadowoleni.

pozdr,
fEnIo
--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska