SPAM : Re: haker

Witajcie,

osmielam sie puscic na public ten list bo juz nie moge ze smiechu.
Niech sie inni rowniez posmieja
ROFTL

> Marcin Grabowski <ima-rcin@o2.pl>

> Chodzi mi o pomoc w sęsie nauki mnie chociasz podstaw bycia hakerem.
> Chcialbym wiedzeć co zrobic aby dostac się do jakiego kolwiek serweru i
> tp.
> Jestem ciemny w tych sprawach , ale chciałbym zostać chociasz
> hakerikiem.:-)

> iMac
> Pozdrowienia.

a czytales kto to jest haker ?
tu masz lekture:
http://matyj.fm.interia.pl/html/26.htm
http://kamil.eu.org/hacker.php

recepta? czytac czytac czytac :]
Wyniki 1 - 10 spośród około 148,000 dla zapytania haker.
jak przeczytasz wszystkie moze cos z tego bedzie
LOL

Marcin.