Re: Putty i kerenel 2.6.5

Friday, May 21, 2004 (2:57:09 PM) Piotr Król wpadł(a) na genialną myśl:

PK> Mam problem. Wreszcie udało mi się po wielu nieudanych próbach
PK> zainstalować po raz pierwszy w życiu i skompilować nowe jądro. Poprzedni
PK> miałem 2.4.18 Debian wody 3.0 Wygląda że wszystko ładnie działa.
PK> Jednakże pojawił się problem nie mogę zarządzać swoim serwerkiem poprzez
PK> program putty. Jaka może być tego przyczyna. Wersja putty to 0.54

PK> Pozdrawiam

PK> Piotr Król

a sshd na serwerze dziala? wszystkie moduly laduja sie poprawnie? siec
dziala? firewall wpuszcza polaczenia na porcie ssh?

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]