Re: kernel

Wednesday, May 19, 2004 (8:44:02 PM) trionet@o2.pl wpadł(a) na genialną myśl:

>top> Czesc jestem poczatkujacym adminem i chcialem sie poradzic expertow
top> jakich latek na kernel uzywac ? by go solidnie zabspieczyc ....
top> ciewkaw jestem czy mozna zmienic z poziomu kernelu dostem zwyklego
top> usera do procesow root ... chodzi o to by urzytkownik nie widzial co
top> robi root :)
top> a moze ktos zna adres to polskich matjalow opiwujacych dokladne
top> dzialanie i konfiguracje iptables...

Ze mnie akurat zaden ekspert, ale uzywam u siebie grsecuity
(www.grsecurity.net). Zainteresuj sie wersja 2.x, w starsze nie warto
sie juz zaczynac bawic.

Co do iptables, to od groma w googlach jakichs faq...

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]