Re: [OT] Serwis porównujący ceny sprzętu komputerowego

On Wed, May 19, 2004 at 10:23:37AM +0200, Marek Berkan wrote:
> Witam.
>
> Przepraszam że na grupie, ale sądze że wielu z Was może to zainteresować
> - stworzyliśmy serwis internetowy skanujący ceny sprzętu komputerowego w
> sklepach internetowych. Poza aktualnymi cenami dostarcza on możliwości
> dosyć zaawansowanego wyszukiwania według wielu kryteriów...
>
> Adres: www.gemino.pl.
>
> Na swoje usprawiedliwienie dodam jedynie, że serwer chodzi na Debianie
> ;)

Ladnie dziala, ale:
http://www.gemino.pl/site/view/ProductOffers/id/162?prodRef=Category&context=7

oferta nr 7 jest bardzo atrakcyjna. Nie wiem jak wy, ale ja kupuje :-)

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |