Re: jadro 2.6.6 i sterowniki nvidii (woody,stable)

On Tue, 18 May 2004, totus wrote:

> Dnia wto 18. maja 2004 08:08, Grzegorz Szyszlo napisał:
> Może tu?
> http://home.comcast.net/~andrex/Debian-nVidia/index.html

dzieki. mam nadzieje ze przynajmniej to mi zadziala :)
btw. zastanawiam sie, czemu aurox live mi wywala komputer. kompletny
restart na poziomie sprzetowym, podejrzewam ze redhat live wycialby mi
podobny numer. co ciekawe, wszelkie inne dystrybucje typu 'live' zachowuja
sie poprawnie, z jednym wyjatkiem. tylko aurox live zdaje sie prawidlowo
wykrywac i uruchamiac nvidie. z pozostalymi musze sie zazwyczaj nameczyc,
i wszystko konczy sie na sterowniku vesa.
btw. ten aurox live wywala sie jeszcze przed zaladowaniem grafiki. chociaz
jak sie go pusci spokojnie, to zdazy odpalic nawet KDM, chwilke powisi
prompt logowania, i .... reboot.

znik.