2x Dsl (15 typa dsl1 i 15 typa dsl2)

Witam mam pytanko odnosnie regolki iptables ktora to pozwoli puscic czesc
uzytkownikow 1 laczem i czesc drugim laczem. System to Debian Woody,
iptables 1.2.9. Wiem ze pewnie znalazbym to na google ale moje poszukiwania
zakonczyly sie wynikiem takim ze znam podzial wg. uslug, load balacing a wg.
uzytkownikow to cisza, i troszeczke sily mnie opuscily, wiec prosze was o
pomoc. Dzieki za wszelkie przyklady.

PS. Jak w takim przypadku wyglada routing, trzeba tworzyc dodatkowe tabele??