DVD nagrywarka BTC 1004, DMA error

Witam wszystkich!

Pożyczyłem sobie od znajomego nagrywarke DVD coby system zbackupować.
Na razie wypaliłem kilka CDR i CDRW cdrecordem. Działa, ale...

Normalnie mam ustawione w jajku żeby włączać DMA sprzętom które je
obsługują.

hdparm /dev/hdc  pokazuje DMA włączone.

Jak tylko próbuję cokolwiek zrobić z tym napędem (nagrać CDR,
podmontować płytkę DVD bądź zwykłą, odtworzyć DVD) dostaję takie ładne
wiadomości:

hda: dma_intr: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }

hda: set_drive_speed_status: status=0x58 { DriveReady SeekComplete
DataRequest }
hdc: cdrom_decode_status: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdc: cdrom_decode_status: error=0x40LastFailedSense 0x04
[...]
hdc: DMA disabled
hdc: ide_intr: huh? expected NULL handler on exit
hdc: ATAPI reset complete

Jak wyłączę DMA ręcznie napęd działa, ale tak strach wypalać.

Czytam sobie na googl'u że ludzie do wypalania DVD muszą wyłączać DMA
ale raczej na starych jajkach 2.4.x bądź 2.6.0-textx.

Być moze ktoś z was ma nagrywarke DVD i udzieli mi odpowiedzi:

Czy jajko nie wspiera jeszcze takich wynalazków?
Czy nagrywarka jest walnięta (zakup z Allegro)?

U znajomego pod windą podobno wypala, ale zażera dużo procesora
przy tym, więc jest szansa, że nie potrafi dogadywać się z układem DMA
jak powinna!

System: 	sid
Kernel:		2.6.4 / 2.6.6-bk2

Prosze o komentarz.