Re: Re: czy warto poznawać debiana

On Fri, May 14, 2004 at 10:35:41AM +0200, piotr wrote:
> Nie trzeba koniecznie pracować w stable, przecież możesz przesiąść się
> na Sarge'a w każdej chwili. To na prawdę nic nie boli :-), nie powoduje
> wielkich problemów. Ja nie ejstem specjalnie zawansowanym użytkownikem
> Debiana, a poradziłem sobie z wszystkim. Świetny opis jak to zrobić
> znajdziesz na projekcie tłumaczeń dokumentacji Debiana.

Jak rozumiem piszesz do mnie by mnie namówić do przejścia na Sarge
i czytania tłumaczeń dokumentacji Debiana tak? ;)

To spójrz na pole From: i porównaj znalezione nazwisko z tym co można
znaleźć właśnie na tej stronie ;)

pozdr,
fEnIo

--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska