Re: postfix local pilne...solved

On Tue, May 11, 2004 at 09:38:36PM +0200, Lech Karol Pawłaszek wrote:

>   No co za banały zadajesz mi fEnIo. Chyba Ci piwa nie dam... chociaż
> przez chwilę myślałem o wykorzystaniu dpkg -l | grep ^rc - przypomniałem
> sobie, ze dpkg -l obcina nazwę pakietu, więc powstało "takie łatwe coś"
> (i nadal trudno mi uwierzyć, że ktoś próbował pisać skrypt do tego...)

A że się tak zapytam to poniżej to co jak nie skrypt? :P
I jeśli już wiesz, że `dpkg -l` obcina nazwę, to powinieneś również
wiedzieć, że `dpkg --get-selections` tego nie robi.

>     for i in `cat /var/lib/dpkg/status | grep deinstall -B1 | \
>     grep Package | cut -f2 -d \ ` ; do dpkg --purge $i; done

A jeśli już używasz /var/lib/dpkg/status to polecam poznanie pakietu
grep-dctrl, który powyższe rzeczy robi dużo prościej, a do tego ma
jeszcze inne fajne możliwości.

To tyle na temat banałów... nadal liczę na piwo ;)

>   Wymiana serdeczności trwa nadal. ;-] papa

Ano... miłej nocki życzę ;)

pozdr,
fEnIo
--
      _      Bartosz Fenski | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40 | IRC:fEnIo
    _|_|_     32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - w. malopolskie - Polska