Postfix i port 110

Witam

Mama DEBIANA 3.0 kernel 2.4.18 zainstalowałem postfixa i mam problem
kiedy wpisze na konsoli netstat -na | grep "LISTEN" nie widzę żeby na
porcie 110 był prowadzony nasłuch na 25 owszem jest. Kiedy łącze się z
serwerem z Outlooka celem sprawdzenia poczty otrzymuje komunikat

Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'root', Serwer:
'80.55.8.163', Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie,
Błąd łączy: 10061, Numer błędu: 0x800CCC0E

Bardzo proszę o pomoc, co zrobiłem źle lub, jaki pakiet jeszcze należy
zainstalować. Szukam w goglach od piątku i znajdowane rozwiązania nie
rozwiązują mojego problemu

Z góry dziękuje za pomoc

Piotr Król