Gnome, CUPS i wydruk 2 stron na jednej...

witam,

nie umiem poradzić sobie w ustawieniem drukarki (HP6P, laserowa), aby drukowała 2 strony na jednej (2 pages per sheet). W dokumentacji CUPS doczytałem, że można to osiągnąć przez:
lpr -o numbers-up 2
ale część aplikacji drukuje przez gnome-print (o ile dobrze zauważyłem) - nie ma tam żadnej opcji gdzie można by ustawić dodatkowe parametry wydruku. Zwłaszcza zależy mi na pdf-ach...

Najlepiej, aby udało się skonfigurować toto jako 2 drukarki, jedna drukująca "normalnie", a druga 2 p/s, tak, aby wybierać przy wydruku drukarkę (mam nadzieję, że napisałem to w zrozumiały sposób ;-) ).

Debian/unstable, Gnome 2.4.

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***