Re: [OT] soft do testowania switch'a

W liście z śro, 05-05-2004, godz. 09:20, Przemysław Korzekwa pisze:

> hm. może jakiś test kopiowania plików na smb i ftp, ping i takie tam.
> Jednak skąd wiesz, że problem z siecią wiąże się ze switch'em? ilo
> portowy to switch?

no w tym sek ze sa 3 switch'e 1 x lg 24 porty oraz 2 x cnet 24 porty,
nie mam nic na podmiane i oczywiscie nie moge zadnego wylaczyc. Mialem
juz przejscia z kilkoma cnet'ami oraz znajomi. Zawsze padal pierwszy
modul (8 portow), no ale tu dziala. Rowniez przyszlosciowo soft taki by
sie przydal. Staram sie analizowac ruch po sieci tcpdumpem, iptraf,
trafshow i ettereal etc. no ale nic nie widzie. Pobawie sie w obciazenie
moze ruchem tcp po smbfs czy ftp. Moze sie uda cos wywnioskowac.

A zna ktos cos podobnego do anasila? pod linuxa lub winde, obojetnie.
--
Bartoszko <bartek@trampek.osw.pl>