powalony identd

Witam
Wiem o co chodzi ale nie wiem jak go odpalić żeby chodził poprawnie.
Może tak, mam jajco 2.4.26 połatane grsecurity i wiem, że to grsecurity
rozkrzaczyło mi identa bo cała sprawa opiera się o /proc/net/tcp i
uprawnienia. W logach mam coś takiego:

identd[15509]: fopen("/proc/net/tcp", "r"): Permission denied
identd[15509]: terminating
inetd[15471]: /usr/sbin/identd: exit status 0x1

i teraz pytanko jak ustawić wpis w /etc/inetd.conf odnośnie identd :
ident           stream  tcp     wait    identd  /usr/sbin/identd
identd

Niech ktoś mi powie jak to ztobić, czy dodać usera i grupe i na ich prawach
odpalić identd ?
tzn może powiem jeszcze raz, że wiem o co chodzi ale nie wiem jak to
dokładnie zrobić, wieć jak ktoś był by łaskawy podać definicję będe
wdzięczny ;) coś w stylu:
# adduser 9999
# groupadd 9999
# vi /etc/inetd.conf