Re: PC +Laptop port com

> 	Czesc mam pytanie moze ktos wie jak podlaczyc laptopa z pc przez
> kable szeregowy .
> chodzi mi o dokladne informacje pewno to czeba bedzie pokombinowac
> z ppp ale zabardzo nie wiem jak ...

Czesc.
Robiłem kiedys coś takiego i bardzo mi w tym pomógł google (nie pisze
tego złośliwie - znalezienie tego wcale nie jest takie oczywiste).
Sprawa jest troche zamieszna. Po stronie linuxa odpalasz pppd (w
sieci jest dużo rzeczy opisujących jak to zrobić). Po stronie windy
tworzysz połacznie, a jako modem wybierasz kabel modemu zerowego
(chyba tak sie to tam nazywa) i to prawie wszystko. Niestety nie
wystarcza do zestawienia polączenie. Winda zanim zacznie pppowac musi
sobie pogadac z drugim hostem (wysyłają sobie stringi typu CLENT,
SERVER czy CLIENTSERVER) W tym momencie będziesz musiał troche
pokonfigurować chata. Wystarczy, że w googlu wpiszesz powyzsze
zaklęcia i resztę sobie doczytasz.
Pozdrawiam.
bRt

ps.
z ostaniej chwili
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/Serial-Laplink-HOWTO

bartek kępa     email: bartk(at)vivid(dot)eu(dot)org     gg: 5436448