Re: minicom kontra cisco i pewne problemy; bylo hyperterminal pod debiana

On Mon, 26 Apr 2004 rafple@interia.pl wrote:

> Ok mam.
> Konfiguruje
> predkosc na 9600, 8 bitow danych, 1 bit stopu, nieparzysta tranmisje i ciagle
> nie wiedze routera. W hyperterminalu to szlo po tych ustawieniach, czy tu cos
> jeszcze mam ustwic czy robie jakis debilim bo nie moge zainicjowac modemu tak
> zeby sie zglosil router.

tez mam problem z minicomem. zazwyczaj nalezy wybrac port, potem ustawic
parametry, nastepnie nalezy to wszystko zapisac, wyjsc z minicoma i
ponownie go odpalic. nie mam zielonego pojecia dlaczego trzeba
wychodzic. mi w kazdym razie z ciskaczami chodzi, zarowno na ttyS0 i ttyS1
..

btw. sprawdz czy w ciskaczu masz na pewno 9600, bo byc moze zwiekszales.
tak czy siak, po kazdej zmianie parametrow nalezy wyjsc i ponownie
odpalic. glupi ten minicom.

znik.