Re: dziwny problem z bindem 8

> nie nie, to nie tak.
> restart binda i dziala tak z tydzien, dwa bez zarzutu, szybko i wogole
> :D
> natomiast raz na jakis czas - mniej wiecej tydzien - bind sie kladzie
> - tzn daemon stoi ale nie odpowiada na zapytania - jakiekolwiek.
> Reinstalacja nic nie dala.

Mam podobna sytuacje, ale zadziej. Zeby uscislic jak sie zawiesi bind (u
mnie wersja 9, ale takie same bledy mialem na 8), to nie moge zrobic
restart-a binda - wisi jakies 5 min. Wydaje mi sie, ze to nie named, tylko
lwresd.
Musze zrobic rm /var/run/named.pid i wtedy postawic binda i chodzi.

Pozdrawiam
Darek