Logowanie polaczen

Witaj debian-user-polish!

  Pewnie kazdy wie ze kazdy mniejszy czy wiekszy provider musi robic
  logi polaczen swojej sieci. Probowalem robic kiedys to przez
  iptables, ostatnio przez tcpdump ale za duzo zrzuca mi informacji.

  Mozna jakos ladnie i estetycznie zrzucac tylko same polaczenia na
  routerze do jakiegos hostu bez zrzucania kazdego pakietu? (logowanie
  samych polaczen). Bo jak wiadomo wysylam np. na poczatku tylko
  pakiety bodajze ACK laczac sie np z  serwerem ssh.
  Moze jest inny sposob. Jest mi to obojetne czy to ma
  robic iptables czy cos innego...

  Jakies pomysly co do logowania?

  P.S. Chcialbym zeby przy liczbie np. 50 uzytkownikow logi byly
  sensownych rozmiarow, a nie tak to robil tcpdump ze skanujac 1 osoba
  przez 5 godzin mialem 40mb logow.
--
Pozdrowienia,
 Piechcio                          mailto:lms@inetcafe.eu.org