Re: anty SPAM postfix

Witajcie,

> Mam Prosbe - przeslij mi jak sobie poradziles z tym body checks i np
> przykladowy main.cf - mnie juz cholera przy tym bierze

jasne,

nie mam w tej chwili dostepu do serwera (musialbym strasznie
kombinowac), a chcac odpisac Ci jak najszybciej:
przykladowe body_checks:
http://www.securitysage.com/files/body_checks

goraco polecam:
http://www.securitysage.com/
a dokladniej:
http://www.securitysage.com/antispam/bodchek.html

eh, zmienili nieco te strone :( po co to robili nie wiem :( tamta byla
duzo lepsza :((((((

do main.cf dodajesz:
body_checks = regexp:/etc/postfix/maps/body_checks
zakladasz taki plik, wpisujesz do niego np:
/dupa/ REJECT Ten mail to spam i zostal odrzucony regulka nr 2342341

nie wyslesz w mailu tekstu dupa.

postfix reload - to jest to o czym zapomnialem/nie wiedzialem - nie
bylo jawnie napisane.

W razie dalszych problemow - odpisze okolo 4 rano, jak siade do
serwera.

w konfigu jesli dasz postconf | grep body wypluje ci ze jest opcja ile
bajtow body jest parsowane - mnoze masz 0 ? albo jakas b.mala ?
jakies 50kilo powinno byc ok :]

potem logi :)
mail.log

Marcin.