fax

Witam

Chciałbym kupic urządzenie wielofunkcyjne -> fax, telefon, drukarka, kopiarka i skaner. Dostępne urządzenia posiadają PC Interface, czyli możliwość połączenia z komputerem i obróbki np. skanowanych dokumentów. Myślę o urządzeniach Panasonica. Czy ktoś z Was wie, jak z takim "potworem" współpracuje Debian? Może dysponujecie linkami do stron, które omawiają te sprawy (szukałem na www.linuxhardware.org, ale nie za bardzo potrafiłem znaleźć).

pozdrawiam

pio