Re: siec lokalna?

mam pytanie jak zrobic net  jesli juz jestem w pod sieci i mam wewnetrzne
ip a chcialem aby komputer podlaczony w tym przykadzie na eth1 mial net
czy jest to wogole mozliwe?

drugie pytanie to czemu jesli wlace siec na 2 kary sieciwe i w sumie
moglem sie logowac na obydwa ip .. pozatym ping na swoj serwer mialem ale
juz nigdzie na zewnacz ... moze ktos wie jak skonfigurowac siec na 2 ip

z gory dzieki ...