Re: Exim - prosze o pomoc

On Sun, Apr 18, 2004 at 01:08:09AM +0200, pawciobiel wrote:

> [...]

W to akurat nie wierzę ;-P

Możliwy scenariusz:

Zmiana w exim.conf (local_interfaces) (bez restartu)
[np. kopiowanie (części) konfiga ze swojego desktopu]

zmiana w inetd.conf (również bez restartu)
[np. dpkg-reconfigure exim - tam chyba był wybór czy
exim ma być standalone, czy startować z inetd]

<...dowolny czas działania, nawet rok na upartego...>

Awaria zasilania, restart serwera, cokolwiek restartujące inetd/exima
(choćby upgrade)

Zmiany w konfigach odniosły skutek -> exim przestał działać.

>Szkoda tylko że "Ci ludzie" wola odpisywac na priv.
>może się boja...

Tak, to na pewno o to chodzi ;>

Po prostu Królika znam z innych rejonów (sig) i wolałem udzielić
szybszej pomocy z komunikacją real-time.

Teraz czekam na pozwolenie na opublikowanie zapisu naszego chata.
Jeśli się zgodzi, to zobaczycie, że taka wymiana poglądów przez
e-mail zajęłaby zbyt dużo czasu...

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]