Re: router na debianku + serwer wpiety w switcha

Dnia czw 15. kwiecień 2004 00:40, bieniu gras napisał:
> hello
>
> mam taka sytuacje
>
> serwerek na Debianku robiacy za routerek - rozdzielanie netu w Lan
> lacze dsl 1 mbit z tepsy oczywiscie
>
> i chcialbym wpiac w switcha drugi serwer, zupelnie osobny
> i pytanie czy jest mozliwe przydzielic mu jeden z 5 zewnetrznych ip od
> dsla, w sumie do konca nie jestem pewien czy jest to wykonalne, w
> sensie czy tepsa na tym dslu umozliwila to. Przy czym na routerku
> podnioslem wszystkie 5 Ip i z zewnatrz mozna pingowac na kazdy z nich
>
> jak by trzeba w takim razie ustawic serwer wpiety do switcha aby mial
> [...]

Zeby to dzialalo potrzebujesz preudo bridge.  Pisze na www.lartc.org.  Mam
dsla  1mbit u mnie dziala. jak by co to pisz ale odpalenie tego jest proste.
Niewiem czemu moj poprzedni post nie doszedl :(
To jest drugie rozwiazanie o ktorym pisze Yanek.

pozdrawiam