Zmiana rozmiaru partycji - jak??

Witam Grupowiczow!

Poniewaz z czasem moja partycja hda2/ext3 zamontowana w / staje się lekko
przyciasna, chciałbym ją troszke powiększyc kosztem innej hda1/NTFS.Mam więc
pytanie jakie narzędzie byście polecicli (no najlepiej cos linux`owego, bo do
tej pory mam dobre doswiadczenia z PartitionMagic, ale nigdy nie zmienialem w
nim rozmiaru partycji linuxowej)?? Na co zwrócić uwagę aby nie doprowadzić do
konieczności ponownego instalowania systemu??

z góry dzięki za sugestie i wasze doświadczenia w tej sprawie,

Krzysztof