kompilowanie aRts(kde 3.2.1,debian woody,2.4.25)

Czesc wszystkim!

Postanowilem skompilowac kde samemu, zainstalowalem juz QT-3.3.1 i GTK+-2.4, ze zrodel. I teraz wklepuje 'configure --enable-debug' (log jest w zalaczniku) w katalogu aRts, wszystko przebiega pomyslnie, nie ma zadnych warning'ow ani error'ow. Potem wklepuje 'make' (ostatnia strona log'a jest w zalaczniku) i dostaje error. Czy moze mi ktos pomoc? Zalaczam jeszcze pliki .profile (z katalogu root'a -jako ze instaluje kde jako root) i ld.so.conf z katalogu /etc/

Pozdrawiam!
Cezary Marchel