wmaker (dużo pytań)

Ostatnimi czasy postanowiłem uczynić sobie mojego wmakera nieco bardziej
estetycznym.Jest niestety pare problemów (trochę sie tego nazbierało):

1) napisałem sobie mały skrypcik w perlu. mam bowiem galerię ladnych
zdjęć z National Geographic, i chciałem żeby były ustawiane na tapetę
losowo. Skrypcik się udał, uruchamiam go z konsoli i wszystko działa.
Wpisuje go jednak do crontab (na próbę co minutę):
	* * * * * root /home/kamil/skrypt >> /tmp/log
i nic. To znaczy skrypt działa - tworzy plik /tmp/log, i wg. niego
wszystko gra. Z tym że tapeta się nie zmienia (odświeżanie też nic nie
daje). Skrypt korzysta z programiku wmsetbg. Jeżeli zmienie użytkownika
na kamil (czyli konto z którego normalnie korzystam) to nadal nie działa

2) ikonki podczepione do wmclip są domyślnie widoczne tylko na tym
pulpicie na którym zostały podczepione. jeżeli zaznaczę opcje 'zawsze
widoczny', to są na każdym biurku. Ale pojawia się też wtedy mały
denerwujący czerwony trójkacik. Jak go usunąć (lub chociażby zmienić
jego kolor)?

3) jeżeli uruchamiam xmms'a, to nawet kiedy nie jest zwinięty do ikony,
to jest widoczna jedna, dodatkowa ikona. nawet jeśli ustawię opcje 'brak
ikony aplikacji'. jak to zmienić? W innych programikach działa bez zarzutu.

4) kiedy tworzy sie własne tematy, to jako tlo ikony można wybrać własny
obrazek. i wszystko gra, ale jak zrobić, żeby ten obrazek był np.
przeźroczysty? Kiedy robie tak samo dla ikony aplikacji, to jest
przeźroczysta.

no, to by było na tyle, jeżeli ktoś jakimś cudem zrozumiał cokolwiek z
tego co tutaj nakleciłem, to byłbym wdzięczny za sugestie. I jeszcze
jedno: wmaker v.0.8, dla ścisłości

pozdr
--
Kamil Leszczuk