xandros - spolszczenie

Wlasnie dla eksperymentow postawilem xandrosa ktory dolaczony byl do pisma Linux magazine. Wszystko ladnie sie wykrywa tyle, srodowisko graficzne nie jest spolszczone. Jest to podobno kde tyle ze pozmieniane tak zeby firmowalo autora oprogramowania. Mam pytanko, co zrobic zeby zamiast dolaczonego, tego dziwnego kde uzyskac normalne, spolszczone? apt-get powinno dzialac, tylko czy powinienem wczesniej usunac to kde ktore mam i wpisy w sources.list (chyba ze tu inaczej sie to nazywa bo jeszcze nie szukalem) do serwerow xandrosa, czy moze wystarczy jakis install?
Pozdrawiam
Rafal