Re: Problemy z kernelem 2.6

On Thu, 2004-04-08 at 09:12, Alchemist wrote:

> Przestaje działać mysz, klawiatura a sieciówka nie dopowiada na pingi -
> * czy to nowe jajko jest takie czy tylko ja mam pecha? *

Raczej masz pecha. Ja uzywam 2.6 od wczesnych wersji i jedyne problemy
jakie mnie spotkaly to nie dzialajacy framebuffer.

Pare razy naprzykrzalo mi sie acpi - poniewaz nie potrzebuje tego po
prostu wylaczylem. Od tej pory dziala wszysto bez zajakniecia. Obecnie
na 2.6.4, na nowsze nie mam czasu :-)

Pozdrawiam

RB

--

[          Rafal Bujnowski ][ GG: 4174829                 ]
[ e-mail: bujnor<at>go2.pl ][ ICQ: 85602025               ]