Bugzilla - polskie znaczki w standardzie ISO-8859-2

Witam

Zainstalowałem Bugzzilę 2.16.4 i od jakiegoś czasu walczę z uzyskaniem prawidłowgo kodowania :(

Zgodnie z instrukcjami zrobiłem co następuje

1. porawka w /usr/share/bugzilla/template/en/default/global/header.html.tmpl dodająca odpowiedni wpis <meta> w <head>

2. checksetup.pl

Od tego momenu wszystkie strony bugzzila mają odpowiedni wpis <meta> ale zarówno IE jak i Mozilla uparcie wyświetlają strony w ISO-8859-1 :((

Sprawdziłem w Mozilli w View->Page Info pokazuje nawet odpowiedni wpis <meta> ale pole Encoding zawiera już ISO-8859-1

Jakieś pomysły ?, żadna z przeglądarek niema ustawionego kodowania "User defined"

Przekopałem się przez Google i nic nie znalazłem ...

Krzysztof Raczkowski