postfix i zalaczniki ...

Witaj,

Wie ktos jak wycinac zalaczniki PIF,EXE,SCR w postfixie ?
walcze ze spamem i nie moge sobie jakos poradzic z wywalaniem maili z
takimi zalacznikami. a pomoglo by doskonale 90% pozostalego - nie
zidentyfikowanego spamu by to wywalilo.

spamassassin nie pomaga - maile sa "well formated", juz nie jest zle,
pwiedzialbym dobrze, jednak sa maile ktore chcialbym powywalac jeszcze
informujac usera o tym juz na samym wysylaniu - chodzi o zalaczniki.

Postifx 2.0 + TLS - src,
body_checks nie dziala, nie wiem czemu :( nie mam juz pomyslow.
many czytalem, googlowac tez googlowalem, w logach cisza, maile
normanlie przechodza mimo na max wyostrzonych regulek.
debian woody.

ladne regulki [fajny pomysl z numeracja odpowiedzi]:
http://www.securitysage.com/files/body_checks
az sie prosi je zastosowac :) no results.

--
 Marcin.