Re: Dwie sesje w X'ach na raz

Pamiętnego dnia Sat, 3 Apr 2004 20:31:22 +0200 Roman Kalukiewicz
<romkal@borek.sytes.net> napisał(a):

> Po upgradzie do KDE3 opcja zniknęła z menu. Nie wiem, czy odinstalowałem
> jakiś pakiet na to pozwalający? Jak się toto nazywa w SIDzie? ew. jak to
> można zrobić w sposób nie przekraczający komplikacją możliwości mojej
> mamy ;)(wiecie - żeby było tak jak w Windows ;-) )

Zaloguj się po prostu w konsoli tekstowej (Ctrl-Alt-F1) i wpisz:
startx -- :1 &
Ewentualnie jeśli chcesz zmodyfikować startujące środowisko zainteresuj
się plikami .xinitrc i .xsession  (nie pamiętam w którym to siedzi).

Pozdrawiam
Adam
--
(o-  Adam 'Gislan' Czachorowski / gislan (at) risp.pl  -o)
//\        JID: gislan@jabber.org / GG: 1435567        /\\