Re: nat, maskarada, newbie -pomocy!

> Moje pytania to:
> 1. Jak ustawic eth1 i eth2? Tzn: jakie ustawic DNS'y, Gateway'e i
> broadcastIP?
> 2. Jakie polecenia wydac, zeby wreszcie dzialalo?
> 3. Jak ustawic windowsy, tzn jakie numerki im wpisac?

Czy mogę się dołączyć do tego pytania? Mam podobną konfiguracje (różnice w
szczegółach)
a mam problemy w temacie 1.
Podpowiedzieć mogę na 3:
ad 3:  w windzie NIC nie trzeba robic jak se dobrze ustawisz DHCP -
winda dostanie IP, gatewaya i  DNSy  z serwera (to już zrobiłem - a nawet
potem popsułem!)

na resztę też proszę o pomoc! w kupie raźniej :-)

darek