Instalacja na Raidzie INTEL 42L - przejscie z Debiana 2 na 3

Witam,

Mam problemik. Po zakupie kontrolera raid Inlet SERCU 42L oczywiście nie
mogę od razu zainstalować na nim Debiana, gdyż 30r02 go nie rozpoznaje (
a w sumie to dziwne). Na stronie Intela znalazłem obrazy dyskietek
instalacyjnych Debiana Debilna właściwymi modułami wkompilowanymi w
jądro. Niestety jest to Debian 2 :(( z na jajku 2.2.16 :(( a ja
oczywiście potrzebuję przynajmniej 2.4.24. Czy istnieje możliwość
szybkiego przejscia z Debiana 2 na Woodego??? Poza oczywiście ponowną
instalacją?

A może ktoś instalował już Debiana na powyższym kontrolerze i podzieli
się jakimiś uwagami.

Pozdrawiam

Radosław Kępa